Новини

Оновлений «Горизонт»: смачно, зручно, привабливо!


4-го листопада у Гірничому департаменті ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» розчинив свої двері для відвідувачів оновлений після капітального ремонту заклад громадського харчування – розташовані в одній будівлі їдальня та буфет під спільною назвою «Горизонт».

їдальня


Свого часу ПО ПМГУ підприємства піднімала питання щодо необхідності ремонту цього закладу, в результаті, після проведених переговорів з адміністрацією підприємства було прийнято спільне рішення про виділення потрібних для виконання ремонту коштів. Завдяки цьому спочатку було капітально оновлено тамтешній буфет №10: він почав працювати з червня поточного року, і ось тепер дійшла черга до відкриття їдальні №2. 


Взагалі повернення відремонтованого «Горизонту» до роботи, як спочатку планувалося, мало відбутися набагато раніше. Значну частину ремонтних робіт там було виконано ще до нападу на Україну російських загарбників. Але війна внесла свої корективи. Та все ж «заморожувати» ремонт до кращих часів на підприємстві не стали і, дбаючи про задоволення потреби працівників у повноцінному гарячому харчуванні, таки знайшли можливість довести справу до кінця.


На цьому наголошувалось під час врочистого відкриття їдальні №2, у якому взяли участь заступник генерального директора (гірниче виробництво) ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» Володимир Теслюк,  директорка департаменту з галузевих відносин і соціального розвитку Юлія Чермазович та голова ПО ПМГУ підприємства Наталя Маринюк.

люди

Зазначимо, що «Горизонт» розташований поряд з територією рудоуправління ГД, але поза її межами, тож завітати до їдальні з буфетом можуть не тільки гірники-арселорівці і працівники сусідніх підрозділів підприємства, туди є вільний доступ для будь-яких мешканців нашого міста та його гостей – їх теж там завжди готові почастувати смачними стравами. Про це також говорилося під час відкриття їдальні, яке приурочили відразу до двох святкових дат – до чергової річниці від дня початку роботи ГД та до Дня залізничника. 

Переступивши поріг закладу, можна було оцінити привабливе дизайнерське оформлення інтер`єру обідньої зали та буфету. Також і без пояснень було видно, що під час ремонту там подбали про максимум зручностей не тільки для відвідувачів, а й для тамтешнього персоналу.  Привертали увагу нові меблі, сантехніка, устаткування у кухонних приміщеннях. 

їдальня


Перші відвідувачі їдальні, котрі «продегустували» обрані ними страви із запропонованого меню, запевнили, що після такого обіду, і працюватиметься краще і легше - з більш позитивним настроєм. 

люди



 

Віктор БІЛИК, фото автора